افتتاح آشپزخانه صنعتی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور دکتر حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، آشپزخانه صنعتی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا به بهره‌برداری رسید.  این آشپزخانه با امکانات مدرن و به‌روز، به دانشجویان و کارکنان این مرکز امکان فراهم‌کردن وعده‌های غذایی […]

افتتاح آشپزخانه صنعتی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور دکتر حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، آشپزخانه صنعتی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا به بهره‌برداری رسید.

 این آشپزخانه با امکانات مدرن و به‌روز، به دانشجویان و کارکنان این مرکز امکان فراهم‌کردن وعده‌های غذایی با کیفیت و متنوع را فراهم می‌آورد، همچنین در جهت  افزایش سلامت و بهداشت غذا، تسریع در پخت و حفظ کیفیت غذا خواهد بود. این افتتاحیه به‌عنوان یک مرحله‌ی مهم در راستای ارتقاء و بهبود خدمات دانشجویی و پشتیبانی از جامعه‌ی دانشجویی محسوب می‌شود.

 آشپزخانه صنعتی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا که با حمایت مالی سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان تجهیز شده بود نشان از پیشرفت و توسعه‌ی بخش آموزشی در این مرکز می‌باشد که با همت و تلاش کادر متخصص و متعهد به ارمغان آمده است. 

بازدید از پروژه های عمرانی مرکز از دیگر برنامه های دکتر حاج جباری در سفر یک روز به بوئین زهرا بود.