سهیلا احمدی | داخلی۲۲۱ | کارشناس اداره کارگزینی
شرح وظایف:
۱- اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
۲- نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه
۳- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط
۴- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان
۵- برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
۶- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تاسیسات
۷- نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه
۸- تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر اجرای طرح های مزبور
۹- نظارت بر اجرای مقررات استخدامی
۱۰- نظارت بر امور حضور و غیاب کارکنان
۱۱- مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و ارائه پیشنهادهای لازم
۱۲- نظارت بر امر ارزشیابی واحد های تابعه
همکاران بخش امور اداری و پشتیبانی:
سهیلا احمدی | داخلی۲۲۱ | کارشناس اداره کارگزینی
سحر خلج | داخلی ۲۲۳ | کارشناس اداره کارگزینی
حسین یونسی | داخلی ۲۱۵ | کارپرداز – مسئول خرید
خدیجه قجرشیرازی | داخلی ۲۲۴ | دبیرخانه مرکزی
مجتبی بابایی | داخلی ۲۲۵ | مدیریت اداره امور عمومی و رفاهی
مرتضی تاتلاری | داخلی ۲۱۳ | انباردار