انجمن های علمی باید مسئله محور باشند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ نشست هم اندیشی اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی دانشجویی با مدیریت امور فرهنگی واجتماعی مرکز برگزار شد. در این نشست دکتر جعفری ها مدیر فرهنگی و اجتماعی مرکز در مورد چگونگی فعالیت انجمن ها و حوزه های مختلف فعالیتی توضیحاتی ارائه […]

انجمن های علمی باید مسئله محور باشند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ نشست هم اندیشی اساتید مشاور و دبیران انجمن های علمی دانشجویی با مدیریت امور فرهنگی واجتماعی مرکز برگزار شد.

در این نشست دکتر جعفری ها مدیر فرهنگی و اجتماعی مرکز در مورد چگونگی فعالیت انجمن ها و حوزه های مختلف فعالیتی توضیحاتی ارائه دادند.

مدیر فرهنگی مرکز با تاکید بر سامانه فرنما، به اهمیت ثبت و مستندسازی فعالیت ها اشاره کردند و انجمن ها را به حضور فعال در این سامانه تشویق کردند.

دکتر جعفری ها با اشاره به ماموریت های دانشگاه، از انجمن های درخواست کردند تا فعالیتهایشان را هدفمند کنند و به سمت حل مسائل مهم منطقه حرکت کنند.

در ادامه این نشست اساتید مشاور انجمن های علمی سوالاتی در مورد فرایندهای این حوزه مطرح کردند.

در پایان دکتر حاجی جعفری استاد مشاوره انجمن علمی هوافضا و مدیر گروه ارتباط با صنعت مرکز در مورد برگزاری دوره ها و بازدید های علمی توضیحاتی ارائه دادند.