با رونمایی از تجهیزات آزمایشگاهی، مرکز در آستانه ورود به شبکه آزمایشگاهی کشور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور دکتر محمدحسین بهشتی  مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تجهیزات جدید آزمایشگاهی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا رونمایی شد و این مرکز آموزش عالی در آستانه ورود به شبکه آزمایشگاهی کشور قرار […]

با رونمایی از تجهیزات آزمایشگاهی، مرکز در آستانه ورود به شبکه آزمایشگاهی کشور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور دکتر محمدحسین بهشتی  مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تجهیزات جدید آزمایشگاهی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا رونمایی شد و این مرکز آموزش عالی در آستانه ورود به شبکه آزمایشگاهی کشور قرار گرفت.

این تجهیزات آزمایشگاهی با مصوبه سفر ریاست جمهوری و با بودجه ای بالغ بر چهل میلیارد ریالی در شبکه آزمایشگاهی دانشگاهی قرار گرفت.

با رونمایی و بهره برداری از این تجهیزات نقش آفرینی ملی و منطقه ای مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا وارد مرحله جدیدی شده است و مسیر پیشرفت و توسعه این مرکز به سمت یک دانشگاه فناوری نوین طی می شود.

از تجهیران آزمایشگاهی رونمایی شده می توان به دستگاه تست کشش یونیورسال،‌کوره باکسی آزمایشگاهی۱۵۰۰ درجه، کوره تیوپی۱۲۵۰ درجه سانتی گراد، دستگاه کاتر، دستگاه کنترل جریان، دستگاه کنترل سطح/فشار/دما، چاپگر زیستی سه بعدی و پرینتر سه بعدی  اشاره کرد

مشخصات کامل دستگاه های آزمایشگاهی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا از اینجا قابل دسترسی است.