برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود در مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ آیین استقبال از دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ مرکز به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانشجویان جدیدالورود همراه بود، دکتر قربانی ریئس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا در سخنانی ضمن […]

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود در مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ آیین استقبال از دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ مرکز به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانشجویان جدیدالورود همراه بود، دکتر قربانی ریئس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا در سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان و توضیحاتی در مورد شرایط دانشگاه برای تمامی دانشجویان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

در ادامه این مراسم با حضور مدیران مختلف مرکز بر روی سن، دانشجویان با مدیران و بخش های مختلف مرکز آشنا شدند.

همچنین دکتر خوشبین معاون آموزشی،‌پژوهشی و دانشجویی مرکز در مورد فرآیند های آموزشی و دانشجویی در مرکز توضیحاتی ارائه دادند.

دکتر جعفری ها مدیر امور فرهنگی و اجتماعی مرکز نیز با اشاره فعالیت های فرهنگی که در این مرکز صورت گرفته،‌از دانشجویان جدیدالورود جهت حضور فعال در این فعالیت ها دعوت کردند.

در پایان این مراسم برخی دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی ، مسئول بسیج دانشجویی و مشاوره دانشجویی در مورد فعالیت های خود توضیحاتی ارائه دادند.

این مراسم در فضای شاداب و پر نشاط با همکاری گروه هنری نوربالا برگزار شد.