خرمشهرهای پیش رو ایستادن پای ارزش هاست

مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی مرکز و با همکاری بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد.

خرمشهرهای پیش رو ایستادن پای ارزش هاست

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی مرکز و با همکاری بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد.

در این برنامه که با حضور جمعی از دانشجویان ،‌اساتید و کارمندان برگزار می شد، سرهنگ برین، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره تفکرات حاکم بر ۴۴ سال گذشته ایران افزود :دو تفکر در طول این سالها بر ملت ایران حکومت کردن. اول اینکه برای پیشرفت باید با کدخدا بسازیم و به دنبال چالش و جنگ نباشیم؛ و تفکر دوم که تفکر انقلابی است رسیدن به پیشرفت را حتی اگر مادی باشد در ایستادگی کردن می داند.و ۴۴ سال ایستادگی کردیم و وجبی از خاک ایران را ندادیم.

برین به جایگاه استراتژیک ایران اشاره کرد و ادامه داد: رابرت هایزر ژنرال آمریکایی هفتاد و یک سال پیش گفته اجازه ندهید ایران به قدرت نظامی دست پیدا کند، اجازه ندهید ایران و شوروی در کنار هم قرار بگیرند که اگر اینطور بشود دیگر دنیا در کنترل امریکا نیست و اتفاق غیر قابل پیش بینی خواهد افتاد.

این مقام مسئول با تاکید بر تفکر انقلابی گفت : تفکر انقلابی ادعایی بابت رفتارش ندارد. نمونه آن خرمشهر با کلی سختی و زحمت آزاد می شود  و میگویند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.تفکر انقلابی بری خودش سهمی قائل نیست و نتیجه حاکمیتی است که در مسیر خدا حرکت خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین در مورد شرایط فرهنگی کشور افزود :ما در جنگ فرهنگی قرار داریم و رهبری بارها به این موضوع اشاره کردن و در اخرین مورد این شرایط را ناتوی فرهنگی نامیدند و در این جنگ ایستادن پای آرمانها و ارزش ها همان خرمشهرهایی است که باید فتح شود.