راه پیشرفت و عزت این ملت در مبارزه با آمریکاست

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ نشست تبیینی هفته دفاع مقدس با حضور اساتید، دانشجویان، کارمندان مرکز، خانواده شهدا و مسئولین و مدیران شهرستان بوئین زهرا در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد. دکترعباس کاظمی در این نشست با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران […]

راه پیشرفت و عزت این ملت در مبارزه با آمریکاست

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ نشست تبیینی هفته دفاع مقدس با حضور اساتید، دانشجویان، کارمندان مرکز، خانواده شهدا و مسئولین و مدیران شهرستان بوئین زهرا در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد.

دکترعباس کاظمی در این نشست با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران گفت : اگر در مقابل زوایا و انحرافات مقاومت کردیم به قله خواهیم رسید. بهانه های برای غر زدن زیاد است،‌پیش از این بوده و اینده هم هست.و رسیدن به قله ثمره ای دارد مثل همین دفاع مقدس که برای ما بسیار ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین با اشاره مبدا تاریخ جنگ تحمیلی و شرایط آن روز ارتش و سپاه ادامه داد: خیلی ها مسیر مبارزه را اشتباه می دانستند و نسخه عقب نشینی و وادادگی و امتیاز دادن را برای ما می دادند و فضای غالب همین بود و حتی در جلسات شورای عالی دفاع افراد معدودی در مورد مقاومت صحبت می کنند و اغلب مسیر مذاکره و گفتگوی سیاسی را راه حل می دانستند. ولی در همین اوضاع امام محکم ایستاد و راه را نشان داد و فرمودند که راه مبارزه است ،‌مبارزه با امریکا، استکبار و شیطان بزرگ است.

کاظمی افزود: تجربه نشان داده هرملتی خصوصا در منطقه غرب آسیا، با امریکا سرشاخ شد، عزتمند شد و هر ملتی با آمریکا همراه شد،‌ ذلیل شد. حتی شما می توانید وضع پهلوی دوم را بررسی کنید که دربست در اختیار آمریکا بود که گاهی تا ۶۰هزار مستشار آمریکایی در ایران حاضر بودند و دیدیم که چطورکشور در بدترین شرایط خود بوده در حوزه صنعت، بهداشت و رفاه اجتماعی شرایط خوبی نداشتیم. حتی اگر جمهوری اسلامی نبود همین ترکیه که کاملا با سیاست های آمریکا همراه بود در قضیه کودتا به مشکل میخورد و حضور حاج قاسم سلیمانی بود که به ترکیه کمک کرد تا از آن شرایط خارج شود.

این مقام مسول ادامه داد: جریانات سیاسی در کشور وجود دارند که با این مقاومت و مبارزه مشکل دارند و جالب اینجاست که در گذشته رهبر انقلاب را به همراهی با آمریکا متهم می کردند والان خود در آغوش امریکا و غرب هستند و معتقدند که تا با امریکا و غرب مشکل حل نشود، حتی مشکل آب خوردن هم حل نمی شود. و رهبر انقلاب در پایان ان جریان در دولت فرمودند که عبرتی شد برای دولت های بعدی،‌اما این جاذبه ها ما را زمین گیر کرده و حال مبارزه و ایستادگی نداریم.

ایشان در پایان با اشاره به سخنان رهبری گفت : راه پیشرفت و عزت این ملت در مبارزه با آمریکاست.

در پایان این مراسم از چند خانواده شهید و ایثارگر شهرستان بوئین زهرا و مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با اهدای لوحی، تقدیر به عمل آمد.