رونمایی از کتاب‌های راه مهندسی توسط بسیج دانشجویی

آیین رونمایی از کتاب‌های راه مهندسی توسط بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا در سالروز شهادت شهید فخری‌زاده برگزار شد.

رونمایی از کتاب‌های راه مهندسی توسط بسیج دانشجویی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛کتاب‌های راه مهندسی که توسط معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی تألیف شده است و برجسته ترین هدف این کتاب‌ها آشنایی عمیق‌تر دانشجویان با رشته تحصیلی خود و ایجاد هدفمندی و بررسی موقعیت‌های شغلی دوازده رشته مطرح مهندسی می‌باشد.

رویکرد اصلی مجموعه کتاب‌های راه مهندسی این است که دانشجویان پس از شناخت رشته خود مسیر خود را بر اساس برنامه ریزی و داشتن هدف و ایجاد پیوند بین سه مؤلفه آموزش، پژوهش و کاربرد سپری کنند.

در این رویداد، دکتر سید امیرحسین حسینی مدیریت پژوهش مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا، هیئت علمی رشته مهندسی مکانیک و از پژوهشگران برتر استان قزوین درباره این مجموعه کتاب، ایراد سخنرانی کردند و ضمن تشکر از بسیج دانشجویی مرکز برای برگزاری این رویداد و فراهم کردن شرایط تخصیص این کتاب به دانشجویان؛ اشاره نمودند که مجموعه بسیج دانشجویی شجاعت و توانایی این را داشتند که با کمک کارشناسان هر رشته و متخصصان آنها در صنعت، به تألیف این کتاب مفید و البته بسیار ضروری بپردازد. ایشان نکات ذکر شده در این کتاب را برای دانشجویان ضروری و حیاتی پنداشته و مطالب آنرا به‌روز و کمیاب قلمداد کردند. دکتر سید امیرحسین حسینی در ادامه فرمودند که این مجموعه کتاب قابلیت این را دارد که به عنوان درس اختیاری، جزو دروس دانشگاهی رشته‌های مهندسی قرار گیرد و با روشن کردن مسیر برای دانشجویان نوورود، آینده روشن‌تری برای جامعه مهندسی کشور رقم بزند.

در ادامه مراسم، جناب دکتر جعفری‌ها عضو هیئت علمی مهندسی معماری و مدیریت فرهنگی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا و همچنین جناب دکتر حاجی‌جعفری، مدیریت محترم مرکز ارتباط با صنعت و عضو هیئت علمی مهندسی هوافضا همراه با جناب‌ آقای قلی‌پور، معاونت علمی پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از این مجموعه کتاب رونمایی کردند.

به جهت استقبال دانشجویان، شرایط برای ثبت نام و دریافت این کتاب از طریق سایت کتابخانه و باشگاه کتابخوانی بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا و همچنین با همکاری معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی مرکز با انجمن‌های علمی هر رشته، تسهیل گردیده و دانشجویان می‌توانند کتاب را پس از ثبت‌نام در سامانه به رایگان دریافت نمایند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست کتاب می‌توانند به لینک زیر مراجعه فرمایند.

https://BasijKetab-bzte.yek.link