سایت رایانه مرکز با دسترسی عمومی دانشجویان راه اندازی شد

در حال حاضر مجموعه سایت های ۱ و ۲ مرکز در حال خدمات رسانی به امور آموزش و برگزاری کارگاه های نرم افزار هستند که با هماهنگی های صورت گرفته، دسترسی عمومی دانشجویان به سایت شماره ۲ فراهم شد.

سایت رایانه مرکز با دسترسی عمومی دانشجویان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت آموزش، پژوهش و دانشجویی مرکز و به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی به دانشجویان محترم، سایت رایانه مرکز جهت بهره برداری عمومی دانشجویان راه اندازی شد.

مهندس قربانی رئیس اداره فناوری اطلاعات مرکز ضمن بیان این مطلب افزود، در حال حاضر مجموعه سایت های ۱ و ۲ مرکز در حال خدمات رسانی به امور آموزش و برگزاری کارگاه های نرم افزار هستند که با هماهنگی های صورت گرفته، دسترسی عمومی دانشجویان به سایت شماره ۲ فراهم شد.

همچنین فضای لازم جهت بهره برداری از لپ تاپ در سایت مرکز تخصیص داده شده است. اطلاعات تکمیلی در این خصوص با شروع سال تحصیلی جدید اطلاع رسانی خواهد شد. رئیس اداره فناوری اطلاعات در ادامه به برنامه ریزی در خصوص به روز رسانی سامانه های فناوری اطلاعات مرکز اشاره کرد و از آمادگی این اداره جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور ارائه خدمات برخط در حوزه های مختلف دانشجویی و آموزش خبر داد.