مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در مرکز برگزار شد 

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ماه مراسمی با حضور امام جمعه بوئین زهرا در مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛‌ به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، […]

مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در مرکز برگزار شد 

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ماه مراسمی با حضور امام جمعه بوئین زهرا در مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛‌ به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، و بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ماه مراسمی به همت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی مرکز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و کارمندان مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار می شد،‌حجت الاسلام والمسلمین رضوانی،‌امام جمعه شهرستان بوئین زهرا به سخنرانی  پرداختند.

امام جمعه بوئین زهرا در این مراسم با اشاره به آیه ۲۰ سوره یس و حدیثی از امام کاظم (ع)، فعالیت ها و اقدامات امام خمینی (ره) در جهت مبارزه با طاغوت را مصداق این آیه دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کردند که باید راه و سیره امام را در جامعه ادامه دهیم و راه سعادت جامعه پیروی از آرمان های امام خمینی(ره) می باشد.

ایشان در پایان با اشاره به تلاش های و رشادت هایی که برای پیشرفت این مرز و بوم انجام شده و شهدایی که در این راه شهید شدند،‌ از تمامی دانشجویان و اساتید خواست که به راه این شهدا پایبند باشند.

در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین رضوانی در شبستان امیرالمومنین مرکز برگزار شد.