مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا میزبان دانشمندان بزرگ علم فیزیک کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ همایش روز فیزیک به همت انجمن علمی فیزیک مهندسی و گروه آموزشی فیزیک مهندسی با حضور دانشمندان برتر کشور در این حوزه برگزار شد. در این همایش که با حضور پر شور اساتید و دانشجویان همراه بود، پرفسور محمد لامعی و پرفسور جواد […]

مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا میزبان دانشمندان بزرگ علم فیزیک کشور

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ همایش روز فیزیک به همت انجمن علمی فیزیک مهندسی و گروه آموزشی فیزیک مهندسی با حضور دانشمندان برتر کشور در این حوزه برگزار شد.

در این همایش که با حضور پر شور اساتید و دانشجویان همراه بود، پرفسور محمد لامعی و پرفسور جواد رحیقی تجارب خود را در قالب سخنرانی علمی برای مخاطبین ارائه کردند.

پرفسور محمد لامعی رشتی از اساتید برجسته فیزیک کشور و عضو هئیت علمی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران و پیشکسوت فیزیک کشور می باشند؛ پرفسور جواد رحیقی نیز عضو هئیت علمی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران و از پژوهشگران برجسته شتابگرها ذرات کشور و مدیر طرح چشمه نور در قزوین می باشند.

در پایان این همایش به پاس زحمات این دو استاد برجسته علم فیزیک در امر پیشرفت علم و دانش توسط دکتر قربانی رئیس مرکز تقدیر به عمل آمد.