مسیر پیشرفت و ارتقا مرکز آموزش عالی فنی ومهندسی بوئین زهرا بررسی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران مرکز نشست شورای سیاست گذاری راهبردی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد. […]

مسیر پیشرفت و ارتقا مرکز آموزش عالی فنی ومهندسی بوئین زهرا بررسی شد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا، روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران مرکز نشست شورای سیاست گذاری راهبردی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا برگزار شد.

دکتر قربانی رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین در ابتدای این نشست با تاکید برای فعالیت های انجام شده طی یک سال گذشته گفت : جلسات متعددی برگزار شد تا به دانشگاهی تبدیل شویم که بتواند به جامعه خدمت کند و تعامل سازنده ای با صنعت داشته باشد و در این مسیر پیشرفت های خوبی را داشته ایم.

رئیس مرکز با اشاره به مشکلات موجود افزود: مشکلات زیادی در مسیر پیشرفت ما وجود دارد؛ اما ما مأموریت بزرگی را برعهده گرفتیم و این مأموریت حرکت به سمت تبدیل شدن به یک دانشگاه علوم و فناوری های نوین است و ما با شهدا میثاق می بندیم که این مأموریت را به پایان برسانیم.

دکتر قربانی در پایان گفت :میخواهیم تحول گرایانه برنامه ریزی و عمل کنیم تا به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

دکتر اشدری،‌مشاور رئیس مرکز در زمینه برنامه توسعه راهبردی مرکز در این نشست گفت : کل بار یک سیستم و مجموعه در بهترین حالت روی دوش ۱۰ درصد افراد هست و ۹۰ درصد مابقی همراه می کنند و ما این ۱۰ درصد همراه در این مرکز آموزش عالی داریم.

این استاد دانشگاه با اشاره اقدامات انجام شده در دوره فعلی مدیریت مرکز افزود: کفه ترازو اقدامات در دوره فعلی بسیار سنگین تر از دوره های قبلی بوده که این موضوع بیشتر به دلیل استقلال مجموعه بوده است. و این اقدامات برای این بوده است که گام های بزرگی برداشته شود. اقدامات انجام شده در بعد های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی قابل ملاحضه بوده و پیشرفت محسوسی داشته است.

دکتر اشدری در ادامه برنامه توسعه راهبردی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا را ارائه کردند.

همچنین در ادامه این نشست دکتر حاجی جعفری عضو هئیت علمی مرکز و مدیر دفتر ارتباط با صنعت توضیحاتی در مورد طرح بورسیه صنعتی دانشجویان و فرآیند اجرای این طرح ارائه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در ادامه این نشست ضمن تشکر و خداقوت به مجموعه مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با اشاره به سوره بقره افزود: خداوند هدایت را به دو شکل مطرح می کند که در شکل اول صرفا نشان دادن راه به دیگران است و دیگر افراد مسئولیت در قبال مخاطب خود احساس نمی کنند ولی مدل دیگر هدایت  بدین شکل است که هدایت به سمت مطلوب ادامه دارد و فرد دست مخاطب خود را میگیرد و به هدف می رساندش که این مدل هدایت کاری است که شما در این دانشگاه انجام می دهید.

امام جمعه بوئین زهرا در بخش دیگری از صحبت خود با تاکید بر سوره جمعه و بحث تزکیه گفت : اهداف انبیا تعلیم و تزکیه بوده است و باید این دو مورد را مانند دو بال در نظر گرفت که دانشجویان کمک می کنند تا به سمت اهداف پرواز کنند و اگر تزکیه نباشد، هرچقدر جلوتر برویم خطر بیشتری مارا تهدید می کند.

در حاشیه این نشست روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی جهت رسیدن مرکز آموزش عالی بوئین زهرا به سمت تبدیل شدن به دانشگاه علوم و فناوری های نوین قول مساعد دادند.