اداره تغذیه

  

اداره تغذیه یکی از زیر مجموعه های اداره کل مدیریت دانشجویان است و زیر نظر مستقیم مدیر کل دانشجویی فعالیت می کند. بدین معنی که کلیه تصمیم گیری ها، قوانین و مقررات و نحوه ارائه خدمات از این طریق مدیریت و به اداره امور تغذیه ابلاغ می گردد. اداره تغذیه دانشگاه، بر این باور است که نیاز انسان به غذا یکی از احتیاجات ذاتی یا فیزیولوژیکی است که مهمترین عامل بقای زندگی و طول عمر می باشد.

شرح وظایف:

نظارت و کنترل در تهیه و تامین وسایل و مواد غذایی مورد نیاز دانشجویان.
برنامه ریزی و تهیه آمار غذایی دانشجویان برای پخت ناهار و شام و صبحانه
نظارت مستمر در امر تهیه و توزیع غذا توسط پیمانکار و رعایت بهداشت کارکنان مربوط.
نظارت و کنترل موادغذایی و تنظیم برنامه هفتگی.
ایجاد هماهنگی لازم در اداره امور سلف سرویس ها و ارائه خدمات لازم.
نظارت و کنترل مستمر برنظارت و سمپاشی سالن های غذاخوری آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی.
نظارت و کنترل مستمر بهداشتی در محل طبخ غذا و سلف سرویس ها.
همکاری در اجرای مراسم و همایش های مختلف.


فرایندهای موجود در اداره تغذیه و نحوه رزرو غذا:

پس از ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه و صدور کارت دانشجویی، کارشناس شاغل در اداره تغذیه اقدام به فعال نمودن کارت های دانشجویی در سامانه ‌ی تغذیه می‌نمایند، و پس از دریافت کارت دانشجویی، دانشجو به سایت دانشگاه به آدرس https://erp.bzte.ac.ir/Hermes مراجعه نموده و وارد سامانه آموزشی(مروارید) میشود، از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از کد ملی به عنوان کلمه عبور استفاده می نمایند، سپس گزینه تغذیه را انتخاب می کنند. کلیه‌ی فرایندهای افزایش اعتبار، رزرو وعده‌های غذایی و… در صفحه شخصی دانشجو قابل انجام خواهد بود. لازم به ذکر است دانشجویان جهت رزرو غذا در روز مشخص، تا ۲۴ ساعت قبل اقدام نمایند.

همچنین دانشجویان فارغ التحصیل می توانند پس از دریافت فرم تسویه حساب به متصدی اتوماسیون تغذیه مراجعه؛ و فرایند تسویه با این اداره را به انجام برسانند.

  • کارشناس تغذیه
  • علی ابراهیم خانی
  • داخلی 351