هیات رئیسه مرکز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی بیانیه صادر کرد

هیات رئیسه مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانیه صادر کرد

هیات رئیسه مرکز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی بیانیه صادر کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ بیانیه هیات رئیسه مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا به شرح زیر می باشد:

ضعف و انفعال اتحادیه اروپا  اینبار در یک حرکت از قبل شکست خورده خود را نشان داد و تحریم مجموعه مردمی و مقدس بسیج دانشجویی به خوبی آشکار ساخت که این سردمداران ظلم در جهان در چه جایگاه ذلیل و فرودستی قرار دارند.

نهاد پرافتخار بسیج، همان نهادی مردمی و شجره طیبه انقلاب اسلامی است که همواره در سختترین شرایط و بحران ها در خط مقدم حضور داشته و در مقابل خطرات و دشمنی خود را سپر این مرز و بوم کرده است. 

بسیج دانشجویی همواره منشا خیر و برکت در دانشگاه ها بوده و همیشه به عنوان یک بازوی قدرتمند در نوک پیکان فعالیت های فرهنگی ،‌پژوهشی و آموزشی  قدم برداشته است.

لذا، هیات رئیسه و تمام خانواده مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با محکوم کردن این اقدام بی پایه و اساس، بسیج را چشم و چراغ این کشور می داند و از فعالیت ها و اقدامات بسیج دانشجویی حمایت کرده و همیشه پشتیبان آنها درمسیر خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی