پیام تبریک رئیس مرکز به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛دکتر حامد قربانی رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا طی پیامی روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه یاوران علمی مرکز تبریک گفت. این پیام به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی  موفقیت ها و دستاوردهای این روزهای مرکز آموزش […]

پیام تبریک رئیس مرکز به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛دکتر حامد قربانی رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا طی پیامی روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه یاوران علمی مرکز تبریک گفت.

این پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی 

موفقیت ها و دستاوردهای این روزهای مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا، مرهون تلاش ها و دلسوزی های شبانه روزی یاورانی است که فداکارانه به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ از هیچ کوششی دریغ نکردند و نخواهند کرد.

هفته دولت و بزرگداشت شهیدان پرافتخار رجایی و باهنر، فرصتی است تا از تلاش همکاران بزگوار و پرتلاش که با کوشش خود مقام والای کارمند را ارتقا داده و موجب افتخار برای این مرکز و نظام جمهوری اسلامی ایران شدند ارج نهیم.

بی شک نقش شما همکاران گرامی در مسیر پیشرفت و ارتقا این مرکز آموزش عالی و تبدیل شدن به یک دانشگاه طراز انقلاب اسلامی، نقشی تاثیرگذار، مهم و حیاتی است و ادامه این مسیر بدون این تلاش ها و کوشش های شما عزیزان میسر نخواهد بود.

امیدوارم با تلاش مضاعف شما عزیزان در مسیر رفع مشکلات و معضلات جامعه و خدمت به مردم حرکت کنیم.

اینجانب روز کارمند را به همه یاوران علمی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون را مسالت دارم.

حامد قربانی

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا