پیام رئیس مرکز به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ دکتر قربانی رئیس مرکز با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت. در متن این پیام اینگونه آمده است : روز ۱۷ مرداد ماه که مصادف است با شهادت خبرنگار گرانقدر محمود صارمی، فرصتی است […]

پیام رئیس مرکز به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ دکتر قربانی رئیس مرکز با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

در متن این پیام اینگونه آمده است :

روز ۱۷ مرداد ماه که مصادف است با شهادت خبرنگار گرانقدر محمود صارمی، فرصتی است برای قدردانی و ارج نهادن به کوشش های افرادی که شبانه روزمی کوشند تا واقعیت ها را به دور از هرگونه هیاهو و تملق به درست ترین شکل ممکن بازتاب دهند.

شکی نیست جهت پیشرفت مردم و جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف و همچنین حرکت در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی حضورو مشارکت فعال خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیاز مهم و حائز اهمیت است.

اینجانب ضمن تبریک این روز و سپاس از همکاری های صمیمانه اهالی رسانه در جهت پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی و تبیین پیشرفت های علمی از خداوند متعال برای تمامی خبرنگاران، توفیق روزافزون مسألت دارم.

حامد قربانی